Wsparcie

NASI EKSPERCI CZEKAJĄ NA CIEBIE

Niezawodne wsparcie baramundi

Wyjątkowa obsługa klienta cieszy się uznaniem wśród użytkowników baramundi. Z radością pomagamy naszym klientom w pełnym wykorzystaniu baramundi Management Suite za pomocą różnorodnych programów wsparcia i szkoleń

Specjaliści baramundi są zawsze dostępni pod telefonem, aby udzielać szybkich odpowiedzi i rozwiązań na pojawiające się problemy. Klienci mogą korzystać z naszych szerokich zasobów cyfrowych, takich jak baramundi Forums i Knowledgebase, gdzie znajduje się wiele informacji i praktycznych wskazówek od naszego zespołu produktowego i innych użytkowników bMS. 

Zawsze chętnie słuchamy opinii naszych klientów i podejmujemy wspólne działania, aby pomóc im realizować wyznaczone cele i sprawić, że ich organizacje  będą bardziej wydajne i bezpieczne.

Do FAQs

Skontaktuj się z działem wsparcia technicznego

Z naszym zespołem serwisowym można kontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 17:00 .
Nie dotyczy to świąt państwowych i bawarskich świąt państwowych w Niemczech.

[Translate to polski:] Remotezugriff

Dostęp zdalny

Szybka pomoc dzięki możliwości bezpośredniego podłączenia

Dzięki funkcji dostępu zdalnego nasi pracownicy z działu wsparcia technicznego mogą się bezpośrednio podłączyć do Twojego systemu i rozwiązać problem szybko i w bezpośredni sposób. W tym celu na prośbę naszego pracownika z działu wsparcia technicznego kliknij tutaj: 

Uruchom dostęp zdalny

Zapoznaj się z naszą pomocą techniczną i usługami

Najwyższe wyniki za najlepszą obsługę

Szybciej, łatwiej i wydajniej

baramundi uzyskało najwyższy możliwy wynik w kryterium „Wsparcie i usługi produktowe”.

Tworzenie biletów w baramundi Support

Jak tworzyć bilety

W tym filmie wyjaśniamy krótko i zwięźle, jak utworzyć zgłoszenie do naszego zespołu pomocy technicznej i na co należy zwrócić uwagę.

Zadowoleni klienci to dla nas powód do radości

98

poleciłoby nas innym

95

docenia naszą wiedzę techniczną

98

przedłuża umowy serwisowe

Wypowiedź klienta na temat wsparcia baramundi

W porównaniu z wieloma innymi dostawcami oprogramowania na rynku baramundi odznacza się unikalną cechą wyróżniającą o decydującym znaczeniu: Wsparcie jest niezwykle profesjonalne, czas oczekiwania krótki, a uzyskiwane odpowiedzi zawsze kompetentne. Różnica staje się widoczna już na pierwszy rzut oka: czy kontakt następuje za pośrednictwem zewnętrznego call center, czy też uzyskuje się poradę od wykwalifikowanych doradców. 

MorphoSys AG

Steffen Pohlenz, Szef działu IT w MorphoSys AG