Dla optymalnego korzystania z naszej strony internetowej stosujemy Cookies. Poprzez używanie tej strony warażają Państwo na to zgodę. Więcej informacji OK

Przegląd Remote Control

Zdalna pomoc i konserwacja klientów

Niektóre problemy można bardzo łatwo rozwiązać — pod warunkiem że siedzimy przy odpowiednim komputerze, widzimy jego ekran i możemy posługiwać się myszą i klawiaturą. Moduł baramundi Remote Control zezwala na dostęp do każdego komputera przez sieć.

Najważniejsze w skrócie

  • bezpośrednie połączenie z klientami w sieci
  • sterowanie docelowym systemem
  • zdalna diagnostyka błędów i konserwacja
  • szybkie, konkretne wsparcie dla użytkowników
  • autonomiczna rejestracja na wolnych klientach
  • zarządzanie i sterowanie serwerami

Typowe problemy użytkowników, takie jak brak reakcji drukarki, konfiguracja oprogramowania czy pomoc związana z jego poszczególnymi funkcjami, mogą być stosunkowo łatwo rozwiązywane bezpośrednio. Pomoc może być dokładnie dostosowana do potrzeb użytkownika: od wsparcia przez telefon z widokiem pulpitu aż po bezpośrednią ingerencję na jego komputerze. Jeśli administrator lub pracownik helpdesku interweniuje na komputerze kliencie, można zobaczyć nazwisko i zdjęcie pracownika, a użytkownik może zostać spytany o zezwolenie na dostęp.  

Narzędzie baramundi Remote Control obsługuje wszystkie urządzenia z powszechnie dostępnymi na rynku systemami operacyjnymi Microsoft — indows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista oraz Windows Server 2012(R2) i Windows Server 2008(R2).

Licencjonowanie

Licencje na baramundi Remote Control są przydzielane do każdego zarządzanego stanowiska pracy — podobnie jak na wszystkie moduły baramundi Management Suite. Oddzielna licencja na serwer nie jest potrzebna. Nasi pracownicy działu » sprzedaży chętnie udzielą informacji na temat wszelkich szczegółów.

Do góry