Dla optymalnego korzystania z naszej strony internetowej stosujemy Cookies. Poprzez używanie tej strony warażają Państwo na to zgodę. Więcej informacji OK
Empower your IT

Podłączenia zewnętrzne

Kompleksowe rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb

Doświadczenia z ostatnich lat pokazały, że użytkownicy coraz częściej wymagają rozwiązań dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Programy mogą być integrowane z istniejącymi środowiskami i bez problemu rozbudowywane. Za pomocą baramundi Management Suite poprzez otwarte interfejsy możliwa jest sprawna współpraca z różnymi produktami różnych dostawców. Dzięki temu oferujemy rozwiązanie kompleksowe, ale dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Rozwiązania ITSM i helpdesk

Rozwiązania helpdesk są wykorzystywane we wsparciu technicznym do wewnętrznej obsługi serwisowej, do zarządzania serwisem IT oraz do obsługi klientów. Za pomocą interfejsu łączącego z baramundi Management Suite dane urządzeń typu klient, np. konfiguracje komputerów, mogą być wykorzystywane bezpośrednio w narzędziu helpdesk. Dzięki temu dział wsparcia technicznego może na przykład sprawdzić, czy określony komputer spełnia wymagania sprzętowe dla zainstalowanego lub planowanego do zainstalowania oprogramowania. Poza tym administrator może przygotowywać kompletne zadania w środowisku baramundi do instalacji nowego klienta lub często używanego programu i udostępniania ich realizacji działowi wsparcia.

Pracownik helpdesk może teraz uruchamiać wiele zapytań jako zadania w baramundi Management Suite, które wcześniej nie były możliwe. Efekt: Problemy mogą być szybciej rozwiązywane, a administrator jest odciążony ze standardowych zadań należących do działu wsparcia technicznego.

Zarządzanie licencjami  

Licencje na oprogramowanie są to wartości wirtualne, na które firmy co roku wydają milionowe kwoty. Wartości te muszą być precyzyjnie rejestrowane, aby nie zginęły.

Trudność polega na tym, że w większości przypadków oprogramowanie jest kupowane w rozdrobnionym systemie dystrybucji i poprzez różne formy zamawiania. Taka sytuacja zmusza firmy do centralnego rejestrowania wszystkich zamówionych licencji.

Oprócz ochrony pracowników przed prawnymi konsekwencjami (każde instalowanie i/lub używanie komercyjnego oprogramowania musi być objęte licencją) główną rolę odgrywają aspekty finansowe, bowiem dzięki dokładniejszej wiedzy na temat zasobów oprogramowania można:

  • kupować aktualizacje zamiast drogich wersji pełnych
  • kupować tylko tyle licencji, ile potrzeba, zapobiegając ich powielaniu się
  • zawierać umowy na lepszych warunkach dzięki lepszej pozycji w negocjacjach — jako większy klient
  • mieć możliwość przenoszenia zbędnych licencji w razie nagłej potrzeby

Celem jest zapewnienie poprawnego pod względem prawnym postępowania z licencjami i instalacjami, a także optymalizacja ich zakupu pod kątem umów i kosztów.

Zarządzanie sprzętem

Oprócz aplikacji i systemów operacyjnych administratorzy IT muszą zarządzać także właściwościami związanymi ze sprzętem, aby zapewnić bezpieczeństwo oraz kontrolę i wgląd w wyposażenie. Na przykład istotna może być blokada portów USB, ustalenie lub odczytanie kolejności bootowania, aby sprawdzić, czy włączona jest usługa Wake-on-LAN.

Dzięki integracji odpowiednich funkcji w rozwiązaniu baramundi Client-Management można zarządzań urządzeniami typu klient do poziomu BIOS. W tym celu firma baramundi współpracuje z producentami sprzętu, jak np. Fujitsu, którzy oferują odpowiednie funkcje, i integruje je z baramundi Management Suite, aby można było nimi sterować za pośrednictwem oprogramowania do zarządzania urządzeniami typu klient.

Partnerstwo

Istnieją już powiązania i projekty referencyjne do przedstawionych tutaj produktów. Aby zobaczyć różne powiązania, proszę kliknąć lewy pasek menu.